We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Thursday 8 September 2011

Apa pilihan yang ku ada

Salam sejahtera....Assalamualaikum semua

Ape nk citer nih...cer citer...aik...
Leh tak kalau nak merepek je dlm entry kali nih. Aku tengah penin memikirkan... bkn setakat penin malah dah penat nk fikir...
Td ku berbincang dengan temanku. Persoalan yang diutarakan memang x dinafikan kebenarannya. Namun aku rs penat kerana dia lebih terdorong utk mmikirkan kemungkinan2 yang buruk lebih dari yang baik.
Katanya yang buruk tu dari diri kita, yang baik tu dari Allah.
Walaupun begitu takkanlah sampai xde satu pun perkara baik n positif yg boleh difikirkan.
Tu yang buat otak aku penat tu...

Bukan apa...kalau nak buat sesuatu perkara memang la kena fikir mcm2...tp dua2 buruk baik utk dipertimbangkan. Bukan setakat yg buruk je. Kalau camtu camne nk maju. Kalau asyik fikir buruk je mcm mn nk mulakan langkah.

Penat dah aku ....xpasal membebel dah ni.

So mulai saat ini terpaksa la aku fikir....apa pilihan yang aku ada...untuk teruskan atau untuk ubah keputusan kami. Apa yang perlu dilakukan seterusnya...

Apa pilihan yang aku ada untuk teruskan hidup, untuk perbaiki hidup ini....
Tetiba teringat lagu...I will survive...I will survive...lalalalala....

K la nak chow...td duk survey pasal Pembiayaan Ujrah-PTPTN...penin gak pasal de problem nak buka attached dokumen...lain kali la aku try semula...tak kuasa nak pening2 kepala...

Till then...wassalam... senyum sokmo walau pun tngh penin tau.... ;>

No comments: