We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Saturday 14 January 2012

Rasa best lak bila ada selibriti yang like page nih...

As Salam

Hai hai hai....entry kedua Red pagi nih.
Hati berbunga-bunga dah lama sebenarnya. Tapi baru hari ni Red berkesempatan nak share apa yang best sangat nih.
Red memang bangga gak lah sampai kembang-kembang dah hidung yang tak berapa nak mancung nih. wahahaha...
First of all Red nak ucapkan terima kasih pada dua selebiriti ni yang telah menekan butang 'LIKE' pada Makin Hari Makin Sayang milik Red untuk semua.
Tak caye..cuba tengok bawah nih.


 

Red baru je mengenali mereka berdua yang adalah merupakan peserta Masterchef Malaysia yang pertama. Dan baru-baru ini Dr Ezani telah dinobatkan sebagai juara Masterchef Malaysia yang pertama 2011. Sejak kali pertama Red follow rancangan nih Red memang minat sangat dengan persembahan Ezani. Red pun memang suka memasak. Baru-baru ni dapat resepi best dari kawan yang baru dikenali. Dah cuba memang mudah memang marveles. Tapi tentunya belum sehebat resepi Dr Ezani dan Kak Sya serta perserta-peserta Masterchef yang lain. Ape pun tahniah di atas kejayaan Dr Ezani.

Bagi Kak Sya pula, memang Red follow beliau dari rancangan yang sama. Red tertarik untuk mengenali Kak Sya kerana beliau adalah seorang penulis dan Red bercita-cita ingin menjadi penulis juga. Kiranya Red nak berguru dengan Kak Sya lah nih. Boleh ye Kak Sya.....??? ;> Oh ye Kak Sya, tahniah juga di atas kelahiran album.. hehehe..novel Untukmu Yuna. Insyaallah Red akan cuba dapatkan dalam masa yang terdekat nih ye.

Red nak tunjuk kat bawah nih..bukan apa bagi Red lebih bersemangat untuk sharing and caring...
Red jadikan ia sebagai kenangan, cabaran, kebanggaan, serta saingan yang sihat.



Red dah lama dah create page nih. Page ni Red namakan nama yang sama dengan blog Red ni sebab Red nak ada kesinambungan antara kedua-duanya.

........................................................................................................................................................

Red dah mulakan...Red nak capai impian Red. Red pasti usahakan yang terbaik. Insyaallah. Sila beri tunjuk ajar. Sila sokong Red ye... terima kasih semua. Alhamdulillah. ;>

Red harap sokongan semua dengan like page Red nih. Like juga entry Red yang disukai...kalau boleh komen lah juga ye. Jumpa lagi.

7 comments:

RedRoza said...

Halwa dipilih buat hiasan
Hiasan dipamir sedap dipandang
Silalah adik kakak abang taulan
Silalah like page saya "makin hari makin sayang"...

Terima kasih. ;>

Nur Ezzati Ismail said...

untunglah ^_^

abgDude a.k.a kai said...

semoga berjaya mendapat apa yang di impikan selama ini..
all the best!

=Jom Bertukar Blog====
http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/jom-bertukar-blog.html

RedRoza said...

thanks ezzati.... syukur ada juga selebriti yang sudi kenal. kita hidup ni yang penting saling mendoakan utk sekalian muslimin dan muslimat.

RedRoza said...

amin.insyaallah

kai...

tadi duk carik gak laman blognye sebab tak terjejak.. anyway thanks. selalu lah datang ye.

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..lg 1 pakjoe nk bg tau tuan blog kalo tuan blog terjah blog pakjoe jgn komen dekat chat box sbb chat box tau pakjoe jarang baca dekat pakjoe lebih suka baca komen hehehehe kalo dekat komen korang komen 1 pakjoe akan balas balik komen korang tpi lambat atau cepat je

RedRoza said...

Red dah jenguk blog pakjoe dari ari tu lagi...anyway thanks ye