We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Saturday 10 December 2011

Suami Yang Kubenci: oleh E-Man Sufi

As salam semua...salam sejahtera

Ape hei plak tetiba citer pasal suami lak nih...benci-benci plak tuh...
Hah, ni nak bagitau bagi yang belum tau dan nak kongsi dengan sape yang dah baca novel nih.

Selalunya saya jarang beli novel yang saya tak berapa kenal penulisnya. Paling tidak ada lah sekali dua beli, bergantung pada tajuk, sinopsis, ilustrasi dan warna yang digunakan...akhirnya terpilih lah novel 'Suami yang kubenci' ini. Tengok pada tajuk, saya ingatkan kisah benci-benci suami nih akan berlangsung 2/3 daripada isi cerita. Sebaliknya kisah dalam ini dihasilkan dengan santai, ada unsur humor dan boleh kata kalau nak sedih pun tak jadi nak sedih. Saya boleh tersenyum sendiri walaupun pada ketika membacanya saya sedang cuba melontar perasaan sedih dari hati saya. Jadi boleh dikatakan yang novel ini agak berjaya. Saya beri 4 dari 5 bintang untuk novel nih.
Kenapa? Tertanya-tanya kenapa saya boleh tersenyum walaupun tajuknya menggambarkan perasaan yang negatif....jadi kenalah baca sendiri ye.
Saya cadangkan para peminat novel untuk memiliki novel ini untuk dijadikan koleksi. Memang tak rugi.

Novel ini diedarkan oleh syarikat Fajar Pakeer Sdn Bhd terbitan Karyaseni Enterprise.
Anda juga boleh mengikuti siri-siri dari novel ini melalui laman web www.penulisan2u.my.

No comments: