We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Monday 9 May 2011

Dia dan dia:Kutub Utara Kutub Selatan

Kerap sungguh air mata mengalir. Terlalu murah dirasakan sehingga tanpa segan silu ia bercucuran. Yang tidak enaknya, R menangis tidak kira tempat walau di tempat awam walhal dahulu tidak lah sebegitu sikapnya. Setiap kali pulang matanya merah dibasahi air mata.

Selama ini Dia adalah sumber keceriaannya bagi R. Sehingga kini Dia tetap sanjungan. Cuma R tidak mengerti mengapa kini Dia kerap mengatakan sesuatu yang mengusik hati R. Selepas dipujuk R akan disakat lagi dengan kata2 yang adakala mengguris.

Dia semakin hari semakin gemar melihat R menangis. Dia tahu R bukan pemarah orangnya dan akan cepat sejuk hatinya. Disebabkan itu Dia sering mencari idea untuk mengusik R. Adakala R hanya mendiamkan diri. Adakala R kelihatan menjeruk rasa. Pernah R buat tidak tahu pada Dia walaupun Dia menegur.

R cuba menenangkan diri. R tidak mahu dipermainkan lagi sedangkan R tahu kasihnya pada Dia tidak pernah luntur. R juga tahu Dia tetap sayang pada R. R dan Dia sukar untuk berpisah tapi untuk bersatu mereka belum pasti. Dia yang nakal, R yang mudah terasa. Mereka ibarat magnet Kutub Utara Kutub Selatan. Mempunyai tarikan antara satu sama lain tetapi seorang di utara seorang di selatan, bagaimana untuk bersatu?

No comments: