We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Tuesday, 22 March 2011

Sekolahku

Bapaku pulang dari kota

Bapaku belikan kereta

Kereta kecil warna merah

Boleh kubawa ke sekolah

Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon!

Kereta kecilku berbunyi

Marilah adik mari naik

Boleh kubawa jumpa nenek

(dedikasi lagu ini pada Achik-Da Mia)

Rindu bertandang lagi. Rasa gembira bila akhirnya dapat juga ku bertemu dengan segelintir dari teman2 sekolah di masa kecilku. Cuma bertemu di FB. Nampaknya sekarang masing2 dah mempunyai kehidupan sendiri yang lebih bermakna. Semoga ukhwah terus terjalin dihati. Terima kasih...sekolah yang pernah menemukan kami. Sama2 belajar menulis dan membaca malah mengira. Walau tak banyak kenangan bersama kalian, yang sedikit cuma itu pun cukup berharga. Terima kasih juga kerana masih mengingatiku. Setelah lebih 20 tahun kita bersua kembali.

Sekolah Rendah Kebangsaan Batu Arang

2 comments:

d a m i a said...

alaaaaa....sweetttnya lagu nie...lagu peberet waktu sekolah rendah nie...hikhikhik

RedRoza said...

hehehehe....mcm lagu kanak2 zaman kecik dulu..ni antara yg femes...alang de bc entry achik pasal kete merah tu yg dedikasi lagu ni kat achik...