We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Saturday 10 December 2011

i-Pad pujaan...kena pasang strategi nih...

As salam semua...n salam sejahtera...

Strategi...ke mari lah engkau strategi...
Tu dia...sejak bermenjak nih terbekenan pulak nak memiliki i-Pad.
Saye nih jarang membeli barang tanpa tujuan. Jadi mudah-mudahan niat dan tujuan saya diberkati dan akan dipermudahkan jalan untuk saya memiliki i-Pad idaman nih


Apa yang best sangat dengan i-Pad nih??? Erm...yang saye nampak, pengguna-pengguna i-Pad nih senang nak access music (mana yang suka dengar lagu lah kan)...tapi pastinya ada banyak sebab lain...


Saye? Nape saye nak i-Pad nih? Hah...itu kena tunggu dulu. Saya mesti dapatkan dulu idaman hati nih. Dah ada experience baru lah boleh nak share dengan lebih confident kan. Tapi yang pastinya saya perlukan i-Pad nih untuk jangka panjang.


Tengok je lah rupa bentuk muka bumi nya tuh...warna putih plak..aih..mula dah nak terliur nih.Tahan lama (sepuluh jam penggunaan), akses ke pelbagai aplikasi dengan lebih cepat, mudah dan berkesan. Mesti best kalau saye nak upload & download gambar. Yang paling cun, boleh lah saye bawa ke mana-mana pun saya pergi.

Hah...saya dah ada satu strategi cuma belum dapat laksanakan...berusaha yeah...chayok!!!!!!!!

Ni letak gambar-gambar nih saje nak bagi semangat nih. Pasti boleh. Malaysia boleh! Saya pun boleh. Insyaallah. ;> Doakan saya berjaya ye...

No comments: