We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Tuesday 15 February 2011

Dia & dia


Bismillahirrahmannirrahim



Aku ingin percaya bahawa hatiku sedang bahagia tatkala ini. Kerna dia, hatiku

 berbunga-bunga. Segala perasaan suka duka di adun menjadi satu dan terasa indah dihati.



Dia yang kukenali menarik hatiku. Dia seorang yang peramah namun kadang2 agak kasar. Penuh celoteh yang membuat hatiku yang hiba menjadi tawa dengan keletahnya.



Aku tidak percaya apabila dia mula pandai merajuk. Kadang-kadang aku rasa gundah, adakala aku merasa ingin tertawa dengan rajuknya. Tidak terdaya untukku memujuknya kerna keras hatinya. Lantas kubiarkan sahaja pulih sendiri.



Namun hari-hariku yang berlalu dan bakal kulalui, aku yakin dan percaya dia-dia amat membahagiakan ku, dengan ketelusan hatinya... Insyaallah. Alhamdulillah.

No comments: