We need a place, we need some space

Suka tak?

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all... :>

Sayang Red selalu ye...Terima Red seadanya...thanks u all

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Masa berlalu menjadi kenangan, Masa depan menjadi impian, Masa kini di genggaman tangan. Hargailah.

Makin Hari Makin Sayang

Smile....... erm...sampai ke telinga senyum nyer...camtulah baru berseri...tambah berseri lagi kalau selalu duk singgah2 kat halaman saye ni...jemputlah ye jenguk2 perkabaran saye tp xde la smpi hidang kuih jemput2...



Wednesday 23 February 2011

Hari bertuah

Assalamualaikum semua...salam sejahtera.. ;>

Pejam celik pejam celik dah tengah minggu. Tinggal bbrp hari shj lagi dh cuti-cuti hujung minggu. Pantas sungguh masa berlalu. Makin hari makin padu onak duri yang harus ditempuhi. Hingga ada yang menarik nafas panjang lantas melepaskan satu keluhan. Malah ada yang terlintas di fikiran, bilakah hari bertuah akan menjelma.

Lain pula bagi mereka yang hari-hari mereka dirasakan saat yang indah. Mustahil mereka tiada masalah, cuma mungkin cara mereka menghadapi masalah tersebut dengan cara yang lebih positif. Maka jadilah hari-hari mereka ibarat hari yang ceria, bahagia dan bertuah.

Bukan mudah untuk mempraktikkannya, tapi ia juga bukan sesuatu yang mustahil. Mulakan dengan langkah pertama, andai kita mahu lihat hasilnya.

Ayuh, bersama-sama melalui hari2 dengan cara yang indah dan berhemah, nikmat kurniaan Allah SWT, untuk saya dan kalian semua. Semoga manfaatnya dirasai bersama.

No comments: